Torrt slitet hår?

Igår kväll efter gymmet testade jag en sak som jag verkligen kommer fortsätta med, nämligen att blanda min hårolja tillsammans med min hårinpackning. Resultatet blev helt underbart, så mjukt, lent och glasigt.
 
Började som vanligt med att schamponera håret, igår använde jag mitt silverschampo, lät det verka en stund innan jag sköljde ut det. Där efter tog jag kanske 5-6 tryck av min hårolja i handen och tillsatte sedan en lagom mängd inpackning för mitt hår och "blandade" det i händerna - och där efter masserade jag in det i håret, och lät de verka ett par minuter. 
 
Jag fick dock göra lite mer "blandnind" eftersom jag har ganska långt och tjockt hår. Lättast är nog egentligen om man har en burk där man kan göra sin blandnind, man kan ju göra av en helburk inpackning så har man färdigt till nästa gång. Jag blev i alla fall riktigt positivt överraskad då mitt hår blev otroligt mjukt och lent! Så känner du att ditt hår är i behov av en extra boost nu när det är kallt och ruskigt ute kan jag verkligen rekomendera att testa detta! 
 
Jag använde mig av tresemmé inpackning & Loreal Elvital Extraordinary Oli!
 
 
 
Skönhet | TRESemmé inpackning, dunder inpackning, hårolija, loreal evital, slitet hår, tips för torrt hår | |
Upp