31 juli 2011

Shosan!
Tänkte att jag kanske skulle försöka få igång bloggen lite mer för nu är det trots allt precis 2 veckor tills jag åker. Eller om precis 2 veckor vid denna tiden är jag i halmstad, på skolan. Troligtivis i rummet eller stallet. Det är ju mening att jag ska hålla igång bloggen när jag går i skolan, för att ni ska kunna följa mig och Magic, första månaden miinst kommer bara vara igång sättning. Fast det är rätt självklart. Han har ju liksom vilat i ca 3 månader tror jag? Hade tänkt en långsam och bra igång sättning men ändå liksom skynda på den så vi kommer igång och ut på tävlingar! För visst hade det varit kul att följa oss på tävlingar?
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, hjälpt till en heldel hemma. Nu är det typ kaos på utsidan eftersom vi rensar massa och slänger massa skit osv. Jag har faktiskt inte så mycket på mitt rum som ska slängas, skönt det. Kommer väl hitta massa att kasta ändå, alltid skönt att få bort massa gamal skit! Håller ni inte med?



Kommer ni ihåg hjälmen jag hade innan? ;) rätt fräck, gjort de själv!
Allmänt | |
Upp