Lill lördag

Somnade rätt tidigt igår och det märktes för jag var inte speciellt trött dock var det väldigt kallt i rummet och huset så låg kvar rätt länge och chillade. Så gick upp och började gör iordning mig. Gick sedan på första lektionen som var engelska. Chillade och så, när det var rast gick vi hem och jag hängde upp tvätten som jag tvättade under natten. Startade även en ny tvätt så nu har vi tvättat 3 tvättar och hängt upp massa tvätt. Skönt att ha rena kläder igen, eftersom att tvättmaskinen har varit trasig.

Har nu efter lunch haft traktor prov, vilket gick verkligen käpp rätt åt helvete. Men får göra om det nästa vecka :)
I em blir det stallet och rida Magic, vet inte alls vad jag ska göra med honom faktiskt. Kanske galoppbanan eller så blir det en sväng ut i skogen.


Jag och lilla Elmer, en unghäst jag provred :)


Allmänt | |
#1 - - Lollo:

Fina lilla Elmer <3 ni är så fina på det kortet.



Kram på dig

Upp